Az oldal feltöltés alatt áll. Kérdés esetén az info@minigourmet.hu email címre várjuk az üzeneteket.

1. Termékkel kapcsolatos kérdések:

Hogyan készítsem el az ételt?

Hűtőből kivéve pár percig tedd a bontatlan tasakot meleg vízbe, míg nem lesz a babának megfelelő hőmérsékletű, ezután vágd le a tasak egyik sarkát és nyomd ki a pürét egy tálba.

Meddig tarthatóak el az ételek?

Küldetésünk, hogy gyermeked mindig friss ételt kapjon, így két hétig áll el hűtőben tárolva.

Kibontás után meddig fogyasztható az étel?

Felbontás után rövid időn belül fogyasszátok el a terméket.

Lefagyasztható a termék?

Igen, a bontatlan tasakok fagyaszthatóak max. 6 hónapig. Ezzel együtt küldetésünk, hogy mindig friss ételt egyen gyermeked, így azt javasoljuk, hogy a hűtőben 2 hétig megállapított eltarthatósági időn belül frissen fogyasszátok el.

Milyen csomagolásban kapom a termékeket?

BPA mentes vákuum tasakokban kapod meg a termékeket, melyeket hetesével helyezünk el egy újrahasznosítható kartondobozban.

Nem környezetszennyező ez a sok műanyag tasak?

Javasoljuk, hogy használat után kiöblítve a tasakot szelektíven gyűjtsd, így is kímélve a környezetünket.

Nem ártalmas a gyerekre nézve a műanyag tasak amiben a püré van?

100%-ban BPA mentes, illetve mivel főzhetőek a tasakok, így 100°C alatt nem oldódik ki semmi a tasakból.

Adhatok rizstejet a gyermekemnek a hozzátáplálás alatt?

Az édesanyákat a nem bevizsgált rizsek magas nehézfém és esetleg arzén tartalma miatt figyelmeztetik a korai hozzátáplálás mellőzéséről. A mi alap rizsitalunk saját főzés, mely arzéntartalomra vizsgált, ellenőrzött bio rizsből készült, – a Valoryz kínálatából- biztosítva az anyákat a megfelelő forrásról és értékekről.

2. Szállítással kapcsolatos kérdések:

Magyarország mely területeire szállítotok?

Jelenleg az alábbi területekre szállítunk ki irányítószám alapján, terveink közt szerepel, hogy hamarosan bővítjük a kört.

Budapest, Budaörs, Törökbálint, Érd, Diósd

Személyesen hol tudom átvenni?

1117 Bp. Prielle Kornélia 8/a címen van lehetőség átvenni heti kétszer, az alábbi időpontokban:

Szerdán 12:00 – 16:00
Pénteken 09:00 – 13:00
FONTOS, hogy ebben az esetben thermo tasakot szükséges hoznod magaddal vagy a helyszínen vásárolnod (1.300 Ft-tól), annak érdekében, hogy a hűtőlánc meg ne szakadjon, valamint mihamarabb hűtőbe kell tenni a terméket.

Rendeléstől számítva, hány napon belül történik a kiszállítás?

Minden héten szerdán és csütörtökön szállítjuk ki azokat a rendeléseket, melyek a megelőző héten vasárnap éjfélig beérkeznek hozzánk.

Milyen napokon történik a kiszállítás?

Szerdán és csütörtökön történik a kiszállítás. Arról, hogy Neked pontosan melyik nap szállítjuk ki a megrendelt termékeket emailben értesítünk.

Mi történik, ha nem vagyok otthon?

Kiszállítás előtt kapsz egy e-mailt, amiben a várható kiszállítás időpontját megkapod. Amennyiben ez Neked nem megfelelő, kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot!

3. Rendeléssel kapcsolatos kérdések:

Nem kaptam visszaigazoló emailt, él a rendelésem?

Ellenőrizd a spamek között, ha ott sem találod, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Telefonon / Facebookon / Instagramon tudok rendelni?

Nem, kizárólag a honlapon tudod leadni a megrendelésed.

Módosítani szeretnék a rendelésemen, mit tegyek?

Írj nekünk egy e-mailt, részletezve, hogy mit szeretnél módosítani!

A személyes átvételi ponton is tudok vásárolni?

Nem, ott csak a már előre megrendelt terméket tudod átvenni, amennyiben a személyes átvétel lehetőséget választottad ki megrendeléskor.

Ha ma megrendelem, akkor holnap megérkezik?

Ahhoz, hogy frissen kapja meg mindenki a terméket, idő kell. A vasárnap éjfélig leadott megrendeléseket a rákövetkező héten kapod meg.