A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A termékeket 7, 14 és 21 darabos csomagolásban lehet megvásárolni. A vásárló a csomag kiválasztása után tudja megadni, hogy mely termékből hány darabot szeretne. A csomag összeállítása után a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget is itt számolhatja ki. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, pipálja be “Fiók létrehozása?” check box-ot és adja meg jelszavát, így a rendszer eltárolja adatait, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét, amennyiben azonos, a számlázási cím lesz az alapértelmezett szállítási címe.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy házhozszállítás), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, PayPal). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra.

 

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a csomag átadásáról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.